Продавець GORILLA CLUB розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
439 відгуків
+380 (93) 034-11-65
вул. Велика Васильківська 80, Київ, Україна
GORILLA CLUB
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

За умовами гарантії, Ви маєте право на безкоштовний ремонт виробу протягом 12 місяців з моменту покупки. Також можна обміняти або повернути товар протягом 14 днів з дня придбання. Умови повернення та обміну прописані у статті 9 закону України "Про захист прав споживачів". Повернення або обмін товару належної якості можливе, якщо не порушено такі умови: • не минуло 14 днів з моменту покупки; • Ви маєте розрахункові супутні документи до товару, видані в момент покупки – товарний чек та гарантійний талон з печаткою нашого інтернет – магазину; • збережено товарний вид виробу, товар має той самий вид, що і на момент передачі у використання (збережена оригінальна упаковка, комплектація); • споживчі властивості, пломби, ярлики; • товар не був у вжитку Щоб уникнути розбіжностей, необхідно перевіряти цілісність, комплектацію та працездатність виробу при отриманні товару. Здійснити повернення товару Ви можете, звертаючись до нашого магазину, за допомогою сайту або пошти. У разі обміну товару належної якості доставка здійснюється за рахунок Одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки. Повернення коштів відбувається протягом 5 робочих днів після отримання товару та перевірки його на цілість та пошкодження. Для повернення коштів Вам потрібно буде повідомити нам номер Вашої картки та ПІБ. Повернення або обмін товару неналежної якості: Товаром неналежної якості вважається неякісний товар із будь-якими дефектами. Порядок повернення та обміну товарів не належної якості: -У разі отримання клієнтом товару неналежної якості, він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення при зверненні до нашого магазину за допомогою сайту чи пошти. -У зверненні необхідно описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості -У разі обміну товару неналежної якості, всі транспортні витрати за повернення та заміну здійснюється за рахунок магазину. Повернення коштів відбувається протягом 5 робочих днів після отримання товару та перевірки його на цілість та пошкодження. Для повернення коштів Вам потрібно буде повідомити номер Вашої карти та ПІБ. Фізичне місце розташування, де повернення можна зробити: Ви можете надіслати або особисто привезти продукцію, яку Ви бажаєте повернути або обміняти самостійно поштою за адресою: Київ, вул.Велика Васильківська 124А.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner